Wrzesień, 2009

Zakupy ciag dalszy :P

Poniedziałek, 14 września 2009 · dodano: 14.09.2009 | Komentarze 5

Chyba mi mało dziś rowerowania ;) Wybrałem się jeszcze do T.G. do rowerowego i kupiłem w końcu światełko na przód. Jak odpakuje to będzie więcej wrażeń :P Przy okazji zaopatrzyłem się w nowy bidon(bo stary z koszyczka wylatuje) oraz komplet łyżek do opon, bo śrubokrętem to tak nieprofesjonalnie :P

Rokitnica-Helenka-Stolarzowice-Tarnowskie Góry-Stolarzowice-Helenka-Rokitnica

Efekt rowerowych zakupów ;) © Goofy601

A lampka fajna - mała, zgrabna, uniwersalna no i fajnie świeci :)
Lampka "w akcji" © Goofy601

Co tak na prawdę potrafi okaze się na Bytomskiej Masie :)
Kategoria 0 - 25km

Zakupy :)

Poniedziałek, 14 września 2009 · dodano: 14.09.2009 | Komentarze 0

Dziś miałem się pojawić na uczelni, ale spotkanie z promotworem zostało w ostatniej chwili odwołane. Skorzystałem więc z okazji wyjazdu do Gliwic i pojechałem wydrukować kilka rysunków do pracy. Jako że robi się już zimno, koniec z podwijaniem spodni. Tu z pomocą przychodzi niezastąpiona agrafka ;) Aż się prosi by sparafrazować :
"Na kole sie jada na szychta
na kole sie wracom z roboty
na gowie mom zimowa mycka
zicherkom mom spiente galoty... " :P
Ale dość już tego folkloru ;) Skoro byłem już w Gliwicach postanowiłem jeszcze podskoczyć do Decathlonu po te dętki za 9.99zł. Skoro polecacie, to kupiłem:) Tym bardziej że wczorajszy wieczór spędziłem testując nowe łatki. Powietrze uchodziło coś za szybko, ale już sytuacja opanowana - łatki trzymają więc tez mogę polecić ;)

Rokitnica-Mikulczyce-Szałsza-Żerniki-Gliwice-Żerniki-Szałsza-Mikulczyce-Rokitnica
Kategoria 25 - 50km

Do Decathlonu i trochę dalej :)

Piątek, 11 września 2009 · dodano: 11.09.2009 | Komentarze 3

Dziś padło na Decathlon w Gliwicach ;) Postanowiłem rozejrzeć się trochę co tam mają z osprzętu do rowerów. Poza wrażeniem, że strasznie drogo, wyszedłem z kompletem łatek + klej :P Urzekły mnie też dętki sztuk dwie za niecałe 10zł. Testował ktoś? Po zakupach stwierdziłem że pogoda fajna, można by się gdzieś jeszcze przejechać.

Właściwy obiekt we właściwym miejscu ;) © Goofy601

Ruszam więc w kierunku portu, bo go jeszcze nie widziałem. Widok nie jest oszałamiający, a robienie zdjęć utrudnia gęsta siatka ogrodzenia. Jest za to szeroka i równa ścieżka rowerowa wzdłuż płotu :) Jedzie się miło, lekki wiaterek, słońce świeci. Ścieżka skręca w lewo, przez jezdnię na szuter mostkiem nad Kłodnicą. Chyba budują tam elektrownię wodną, nie wiem, ale spiętrzenie już jest ;)

Nad Kłodnicą © Goofy601

Kłodnica poniżej spiętrzenia. © Goofy601

Szutrówka wyrzuca mnie w Starych Łabędach, gdzie kieruję się na czerwony szlak. Laśno-polna droga doprowadza mnie nad sam brzeg jeziora Dzierżno :)

Nad Dzierżnem © Goofy601

Jeziorko gdzieś w zaroślach ;) © Goofy601

Pogoda dalej ładna, ale na horyzoncie pojawia się burza. Przy pomocy "magicznej mapy" i szlaków wyrysowanych na drzewach postanawiam objechać jezioro i wrócić do domu przez Pyskowice. Niestety, albo nie opanowałem jeszcze wystarczająco umiejętności tropiciela, albo od czasu wytyczenia szlaku trochę się pozmieniało, w każdym razie po kilku próbach przedzierania się przez chaszcze dochodzę do wniosku że tędy raczej nie przejadę. Na dokładkę burza znacznie się przybliżyła... Robię więc kilka fotek i decyduję się na odwrót tą samą trasą. W Gliwicach wpadam jeszcze na obiad do baru naprzeciw katedry i ruszam w kierunku domu. Już w Szałszy widzę, że na moim kursie znajdzie się burza, i to dużo większa niż ta przed którą udało mi się uciec. Niestety nie mam jak jej ominąć, więc jadę dalej. Dopada mnie w Mikulczycach. Najpierw delikatnie kropić zaczyna, co skłania mnie do przystanięcia pod drzewem i założenia kurtki. Ledwo zdążyłem dopiąć zamek, lunęło jakby ktoś kran odkręcił :P Drzewo zaczęło "przeciekać", zresztą i tak deszcz zacinał pod kątem. Ruszam więc znaleźć lepsze schronienie. Niestety, szczelnych drzew już brak, a po minucie jestem tak mokry, że nie opłaca się szukać :P Ciekawe uczucie - naciskasz na hamulec, a z rękawiczki leje się woda :PP Tak w strugach deszczu upłynęło już do samego domu.

W retro klimacie :) © Goofy601

Drewniany kościół w Gliwicach © Goofy601

Rokitnica-Mikulczyce-Szałsza-Żerniki-Gliwice-Stare Łabędy-j.Dzierżno-Stare Łabędy-Gliwice-Żerniki-Szałsza-Mikulczyce-Rokitnica
Kategoria 50 - 75km, Odkrywczo

Do sklepu po bagażnik :)

Środa, 9 września 2009 · dodano: 09.09.2009 | Komentarze 0

Korzystając z chwili czasu wybrałem się do Tarnowskich Gór poszukać jakiegoś bagażnika i lampek bo już coraz ciemniej się robi ;) W prawdzie miałem się tylko rozejrzeć ale jeden mi przypasował i kupiłem :) Na lampki chwilowo mnie nie stać :P
Potem krótka wizyta na złomie w poszukiwaniu koła. Niestety z powodu załadunku poszukiwania nie wchodziły w grę...

A i przy okazji wykręciłem nowy rekord z górki :P

Rokitnica-Helenka-Stolarzowice-Górniki-Ptakowice-Zbrosławice-Stare Tarnowice-Tarnowskie Góry-Repty-Stolarzowice-Helenka-Rokitnica

Zabrze...

Wtorek, 8 września 2009 · dodano: 09.09.2009 | Komentarze 0

Mały wypadzik do Zabrza w paru sprawach :)

Rokitnica-Mikulczyce-Zabrze centrum-Biskupice-Miechowice-Helenka-Rokitnica

Na uczelnię i obiadek :)

Poniedziałek, 7 września 2009 · dodano: 07.09.2009 | Komentarze 0

Dziś z rana szybkie czyszczenie roweru i kurs na Gliwice do promotora po raz kolejny ;) W prawdzie trochę trzeba było na niego poczekać ale udało się w końcu domknąć jeden rozdział pracy :) Ha, opłacało się przysiąść w Weekend. Z tej radości pojechałem jeszcze na obiadek pod katedrę i do domu :)

h km/h:

VI Gliwicka Masa Krytyczna :)

Piątek, 4 września 2009 · dodano: 04.09.2009 | Komentarze 0

No i przyszedł czas na kolejną Gliwicką masę :) Pogoda nie zapowiadała się najlepiej, ale mimo chmur, przez całą trasę przejazdu nie padało. Frekwencja również jak na te warunki wyśmienita :) Dobrze że są ludzie którym się chce ruszyć mimo niepogody :)
Tak w ogóle to już pomału widać zbliżającą się jesień - pod koniec masy było już ciemno. No i w drodze powrotnej zaczęło padać ;) Do ulicy Tarnogórskiej jechałem w miłym towarzystwie, później musiałem już sobie radzić sam. Na szczęście deszcz przeszedł w mżawkę a ja byłem uzbrojony w latareczkę diodową do kluczy jako światło przednie, więc jechało się całkiem przyjemnie, choć momentami na ślepo ;) Trzeba będzie pomyśleć o jakimś porządnym oświetleniu...

VI Gliwicka Masa Krytyczna © Goofy601

Ociekający deszczem osprzęt masowy :P © Goofy601

Rano wylewałem wodę z trąbek :P

Rokitnica-Mikulczyce-Szałsza-Żerniki-Gliwice-MASA :)-Żerniki-Szałsza-Czekanów-Grzybowice-Wieszowa-Rokitnica

A to niespodzianka - znów uczelnia ;)

Czwartek, 3 września 2009 · dodano: 03.09.2009 | Komentarze 2

Hehe, po nocy spędzonej nad wykresami po raz kolejny dziś zaszczyciłem promotora swoją skromną osoba ;) I jak nie trudno zgadnąć znów prawie wszystko do poprawki :P

Kategoria 25 - 50km

Gliwice po raz kolejny ;)

Środa, 2 września 2009 · dodano: 02.09.2009 | Komentarze 0

To już się powoli tradycją staje :P Kolejny dzień z rzędu ta sama trasa bo znów się trzeba było do promotwora przejechać. Dobrze że choć pogoda dopisuje..

I znów na uczelnię...

Wtorek, 1 września 2009 · dodano: 01.09.2009 | Komentarze 0

A miało być tak pięknie... Dziś znów udałem się na uczelnię, tym razem na konsultację u promotwora ;) No i wyszło że znowu nie jest to to o co mu chodziło, to wykreślić, coś tam nie wiadomo co dopisać... a na dokładkę dziekanat mi zamknęli... Na pocieszenie udałem się po drożdżówkę. Pod sklepem poznałem bardzo sympatycznego pana - rowerzystę obecnie nieaktywnego z powodu kontuzji bioder. Porozmawialiśmy sobie chwilę i pojechałem dalej. Znów zrobiłem sobie małą wycieczkę. Jak się okazuje na ulicy kopalnianej w Mikulczycach jest bardzo ładna zabudowa poprzemysłowa. Muszę się kiedyś wybrać z aparatem :D

Rokitnica-Mikulczyce-Szałsza-Żerniki-Gliwice-Żerniki-Szałsza-Mikulczyce-Biskupice-Miechowice-Bytom (Plejada)-Miechowice-Rokitnica