Rowerowo/spacerowo ;)

Czwartek, 25 marca 2010 · dodano: 25.03.2010 | Komentarze 7

Dziś z samego rana udałem się do Lidla. Miały być akcesoria rowerowe fajnych cenach, więc nie mogłem się spóźnić :P Załapałem się na fajny kask za 50zł i rękawiczki za 12 :) Poprzebierałem jeszcze w ciuchach, ale nie znalazłem nic dla siebie. Sądząc po zainteresowaniu to zapewne niebawem cała okolica będzie jeździć w takich samych kaskach :P Sprzedawały się jak ciepłe bułeczki.
Postanowiłem od razu wyruszyć na jazdę testową. Ciepło i w miarę sucho, więc na pierwszy ogień poszły rękawiczki:) Ruszyłem do lasu. Od razu mogę powiedzieć że jak na tą cenę są rewelacyjne. Wygodne, przewiewne z wierzchu, dobrze wytłumione żelem od spodu ( przy sztywnym widelcu to dość istotne ;) ), posiadają zapięcie na rzep, odblaskowy pasek i tasiemki ułatwiające zdejmowanie :) Krótko mówiąc test zdały na -5. Minus za to że napis się wytarł od chwytów już po paru kilometrach ;)

Czas wjechać w las :) © Goofy601

Co do samej wycieczki, to pokręciłem się trochę po lasach na południowy wschód od Rokitnicy. Pogoda super, w lesie przeschło i nie wiało aż tak mocno. Nieznanymi mi dotąd drogami skierowałem się na Osiedle Młodego Górnika, gdzie szutrowa ścieżka doprowadziła mnie nad leśne jeziorko.

Ścieżka na starym nasypie. © Goofy601

Trzeba będzie dokładniej zbadać tę okolicę, bo wydaje się przyjazna rowerzystom, a i widoki całkiem przyjemne :)

Wierzby nad wodą :) © Goofy601

Po odpoczynku nad wodą pojeździłem trochę w okolicach kopalni i po tamtejszych nasypach kolejowych.

Wieża wyciągowa © Goofy601

Wagoniki jak z fabryki :) © Goofy601

W pewnym momencie zorientowałem się jednak że coś za twardo przednie koło wybiera nierówności... No i trudno żeby wybierało skoro nie było w nim wcale powietrza ;) Pierwszy kapeć w tym roku :P Cóż zrobić, narzędzi nie wziąłem, więc pozostało ruszyć spacerkiem przez las w stronę domu. Co to jest te 5,5km z buta przy takiej pięknej pogodzie :P

Jak to dobrze że Biedronka jest tak blisko... dla niektorych za blisko ;) © Goofy601

Rokitnica-Os. Mł. Górnika-Rokitnica
Kategoria 0 - 25km, Odkrywczo

djk71
| 21:44 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Ja też przypadkowo kiedyś odkryłem to miejsce - tyle, że chyba z innej strony tam dojechałem - i też byłem w szoku...
Kajman
| 21:23 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Na fotkach to jesienne klimaty wyszły:) Czasami trzeba coś wziąć z buta:(
Goofy601
| 20:07 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj kundello21 - To widzę praktycznie komplet masz :) Mnie też korciło, ale nakupiłem trochę ciuchów zimą :P

k4r3l - rower mnie zawiózł na wycieczkę a do domu wróciliśmy pod rękę tzn pod kierownicę :P
k4r3l
| 19:49 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj czyli, że wziąłeś niby rower na spacer ?:)
kundello21
| 19:03 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Widzę że nie byłem dzisiaj sam na zakupach hehe:) szkoda że tak mało tego tam do sklepu dają. Przecież widzą jak to schodzi.
Ja z Lidla mam kurtkę, rękawiczki, spodnie długie, krótkie no i teraz już kask:D dobre te ciuszki.
Goofy601
| 17:12 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Ja miałem podobną sytuację z licznikiem - też już kupiłem nowy ;) A ten jak się sprawuje?
WrocNam
| 16:43 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Zastanawiałem się również nad zakupem tych rękawiczek. Gdyby nie to, że w połowie zeszłego sezony kupiłem nowe, to bym brał - fajne były.
Był to dzisiaj najczęściej wybierany towar w Lidlu ;-)
Sam też nie wyszedłem z Lidla z pustymi rękoma - zaopatrzyłem się w licznik i skarpetki.
Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apust