Podjazdy:102 m

Pod wieczór dla ochłody.

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 1

Jeszcze niedawno narzekałem na przedwczesny chłodek, teraz znów przyszła kolej narzekać na upał ;) Skwar utrzymujący się przez ostatnie dni skutecznie zatrzymał mnie w domu. Dopiero dziś zebrałem resztki wypoconych sił i ruszyłem na wieczorną przejażdżkę.

Kotłownia w nowym wcieleniu. © Goofy601

Tradycyjne rokitnickie kółeczko okazało się tym razem bardzo owocne, gdyż stałem się szczęśliwym posiadaczem trzeciej części "Dawnych dziejów Rokitnicy", które pewnie niezwłocznie pochłonę od deski do deski zarywając przy okazji kilka nocek :)

Ponieważ wieczór zapowiadał się piękny skierowałem się jeszcze na cegielnię gdzie mogłem się do woli delektować silnym chodnym wiatrem z drobnymi kropelkami czegoś jakby deszczu... niemożliwe :P

Zachęcony ruszyłem w kierunku Górników. Dawno jazda pod wiatr nie sprawiała mi takiej przyjemności - co za orzeźwienie :D Zahaczyłem jeszcze tu i ówdzie o plac budowy, gdzie niestety żadne sensowne zdjęcie mi nie wyszło ;)

Prawdziwą perełkę spotkałem natomiast pod pizzerią w Górnikach :)

Skoda 100 :) © Goofy601

W Stolarzowicach zrobiło się jeszcze chłodniej, a i deszczu zaczęło przybywać, więc zawróciłem do domu. Po raz pierwszy od długiego czasu zmarzły mi stopy :P